12 Nisan 2018 Perşembe

“OKUYORUM, GELECEĞİMİ AYDINLATIYORUM” KİTAP OKUMA ETKİNLİĞİ








“OKUYORUM, GELECEĞİMİ AYDINLATIYORUM” KİTAP OKUMA ETKİNLİĞİ
Erasmus+ Go For Literacy To Enlighten Your Future Projesi kapsamında okulumuz GoFor proje ekibi ile edebiyat öğretmenlerimizin katkılarıyla 12 Nisan 2018 Perşembe günü “Okuyorum, Geleceğimi Aydınlatıyorum” adlı kitap okuma etkinliği düzenlenmiştir.
Etkinliğin amacı; sanatçı ve kitapları tanıtmak, kitap okumanın önemine dikkat çekerek farkındalık yaratmak oldu.
Bu Etkinliğimizde ünlü uluslararası ve ulusal sanatçılar(yazarlar, şairler) ve onların ünlü eserleri tanıtıldı; değişik sanatçılardan özlü sözler, eserlerinden alıntılar ve şiirler sergilendi.
Okulumuzun bahçesinde öğrenci ve öğretmenlerimizin katılımıyla güzel bir atmosferde gerçekleşen etkinlik renkli görüntülere sahne oldu.
Etkinliğin amacına ulaştığını görmek hepimizi mutlu etti. Bu etkinlikte emeği geçen bütün okul idareci, öğretmen ve öğrencilere GoFor Proje Ekibi olarak teşekkür ederiz.


























Hiç yorum yok:

Yorum Gönder